Vraag:
Verstuurd u ook naar België en andere landen?
Ja wij versturen gewoon naar Belgie en andere Europese landen.
Vraag:
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten in een neutrale verpakking, tegen een standaard tarief van € 8,95 verpakkings- en verzendkosten. Bij een bestelling boven de 250 Euro betaald u GEEN verpakkings- en verzendkosten. Dit standaardtarief geldt voor Nederland, België, Duitsland, Denemarken, Luxemburg en andere landen binnen Europa exclusief de eilanden. Voordat u, uw bestelling definitief bevestigd geeft ons systeem altijd duidelijk aan wat het totale bedrag is inclusief de verpakkings- en verzendkosten.
Vraag:
Hoe wordt het pakket verstuurd, en hoelang duurt het?
Wij versturen onze producten in een neutrale verpakking. Wanneer de betaling van uw order definitief is goedgekeurd wordt de bestelling afgerond en binnen 2 tot 5 werkdagen verzonden. Wij sturen u ten tijde van verzending een bevestigingsmail. Denk eraan dat verzendingen naar het buitenland langer onderweg zijn. Dit kan oplopen tot 7 dagen in vakantieperiode en rond feestdagen. Indien van toepassing vermelden wij in onze mail ook het ’track en trace’ nummer zodat u de bestelling zelf kunt volgen..
Vraag:
Wat is het verschil tussen Metaal en Full Metaal?
Modellen waar metaal bij staat zijn gemaakt deels uit metaal en deels uit ABS. Wanneer bij een model Full Metaal staat is het model, volgens de fabricant, voor 75% uit metaal gemaakt.
Vraag:
Welke DHL website moet ik gebruiken, om te zien waar mijn pakket is?
Wij verzenden vanuit Nederland. Dat betekent dat u ook de Nederlandse DHL site moet gebruiken of te zien waar uw pakket inmiddels is. De Nederlandse DHL gebruikt soms een korter nummer.
Vraag:
Ik zie via het “track and trace” nummer dat mijn pakket al een paar dagen in onderweg is, maar nog niet bezorgd is. Wie kan ik bellen hierover?
Het pakket is dan inderdaad al wel onderweg, maar nog niet in uw bezit. Dit kan verschillende oorzaken hebben. U kunt het beste met DHL in Nederland bellen om te vragen waarom uw pakket nog niet is bezorgd. Wellicht is het al een keer aangeboden, maar was er niemand thuis. Dan wordt uw pakket in een depot gebracht en kunt u het daar ophalen. Normaal gesproken ligt er dan een kaartje hiervan in uw brievenbus. Via DHL Nederland kan men u vertellen waar uw pakket is. Het telefoonnummer van GLS Nederland is +31 88 055 2000 (Zorg dat u het track and trace nummer bij de hand hebt).
Vraag:
Wat is het verschil tussen AEP en AEG?
Het verschil tussen AEG en AEP is alleen de P van Pistool en de G van geweer. AE staat voor Airsoft Electric
Vraag:
Hoe weet ik of mijn betaling is ontvangen en of mijn pakket is verstuurd?
U kunt de status volgen onder Uw account. Nadat uw betaling is ontvangen, wordt de status van de bestelling op “processing” gezet. Zodra uw pakket door ons is afgeleverd aan de pakketdienst (veelal DHL) krijgt u daarvan een bevestigingsbericht per email en tevens zetten we de status van de bestelling in uw account dan op “delivered”. Dit betekent dat het pakket in handen van de koeriersdienst is, alwaar u de status van de verzending, indien van toepassing, via “track and trace” kunt volgen.
Vraag:
Is het ook mogelijk het pakket onder Rembours (betalen bij de deur) te leveren?
Dit is helaas bij ons op dit moment niet mogelijk.
Vraag:
Waarom krijg ik geen informatie over hoever uw producten kunnen schieten?
Omdat de afstand die een product schiet, van zeer veel verschillende factoren afhangt, zoals wind, type munitie, houding etc, geven we op dat soort vragen geen antwoord meer. In onze jarenlange ervaring hebben wij gemerkt dat deze informatie nooit exact kan zijn en zelfs binnen verschillende exemplaren van hetzelfde product sterk kan varieren. Derhalve zouden we alleen met ruwe schattingen kunnen werken, die dan regelmatig ofwel te hoog of te laag zijn. Wij hebben besloten hiervan af te zien om problemen te voorkomen.
Vraag:
Het product is uitverkocht, wanneer komt het weer ?
Indien bij het product de verwachte Leverdatum niet wordt aangegeven, is bij ons nog niet bekend wanneer dit product weer leverbaar zal zijn. Als wij deze informatie hebben, wordt deze op de site vermeld.
Vraag:
Kan ik een product bestellen, dat op uw website niet aangeboden wordt ?
U kunt als consument alleen kopen wat we op onze website aanbieden, alleen Handelaren kunnen contact met ons opnemen om andere producten aan te vragen.
Vraag:
Kan ik het product ook ophalen?
Het is helaas niet mogelijk om uw product op te halen. Ons magazijn is niet toegankelijk voor derden.
Vraag:
Ik wil mijn gegevens veranderen, hoe kan ik dat doen?
U kunt als u bent ingelogd wijzigingen invoeren op de pagina “Uw klant gegevens”. Als u u emailadres wilt wijzigen dient U zich eerst in te loggen met uw oude e-mail adres, u vindt dan onder “Uw klant gegevens” een overzicht waar u uw emailadres kunt aanpassen.
Vraag:
Waar kan ik terecht met vragen en suggesties?
U kunt uw vragen, suggesties en klachten via e-mail sturen naar vraag@airsoft24.nl
Controleer of u het juiste e-mailadres of wachtwoord gebruikt. Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt hier een nieuw wachtwoord aanvragen; wij sturen uw wachtwoord dan naar uw e-mailadres dat bij DeAirsoftwinkel.com bekend is. Lukt het nog steeds niet in te loggen, controleert u dan of uw internetbrowser cookies accepteert: dit is nodig om een bestelling te kunnen doen.
Vraag: Hoe stel ik mijn cookies in zodat ik kan inloggen en artikelen kan bestellen bij Airsoft24.nl?
Een ‘cookie’ is een speciale code die ervoor zorgt dat de website u bij elk bezoek herkent als relatie. Onder de Help-functie van uw browser vindt u uitgebreide informatie over cookies; hieronder geven wij u vast een korte uitleg hoe u uw instellingen kunt wijzigen.
Cookie-instellingen Internet Explorer: Ga in de browser naar het menu ‘Extra’, en kies ‘Internet opties’; Ga daar naar de tab ‘Privacy’; Kies maximaal MEDIUM beveiligingsniveau, anders worden alle cookies geweigerd. Kies OK.
Cookie-instellingen Netscape: Ga in de browser naar ‘Bewerken’ en kies ‘Voorkeuren’; Klik daar op het uitklapitem ‘Geavanceerd’; ga naar de sectie over Cookies; kies op zijn minst voor de optie ‘Accepteer alle cookies’ met extra optie ‘Waarschuw mij’, maar liever zonder die extra optie. Kies OK.
Vraag: Ik probeer artikelen in mijn winkelmandje te plaatsen maar dit lukt niet.
Waarschijnlijk accepteert uw computer geen ‘cookies’ of is het beveiligingsniveau van uw browser te hoog. Een ‘cookie’ is een speciale code die ervoor zorgt dat de website u bij elk bezoek herkent als relatie.
Vraag: Als ik wil inloggen krijg ik de melding dat mijn e-mail adres al in gebruik is, wat kan ik doen?
Waarschijnlijk staat u al geregistreerd bij Airsoft24.nl Wij adviseren u om met de functie Wachtwoord vergeten? Klik Hier. , een nieuw wachtwoord aan te vragen dat we naar uw e-mailadres zullen sturen. Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u te allen tijde een e-mail sturen naar: vraag@airsoft24.nl
Vraag 7: Het invoeren van mijn adresgegevens lukt niet, wat kan ik doen?
Wanneer u na het invoeren van uw adresgegevens een foutmelding krijgt, heeft u waarschijnlijk een vakje niet goed ingevuld, of u bent al geregistreerd. De cursor springt terug naar het betreffende vakje, zodat u het kunt aanpassen. Ook als u een vakje bent vergeten zult u een foutmelding krijgen. De vakjes met een sterretje (*) zijn verplicht.
Vraag: Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren?
Wanneer u een bestelling wilt annuleren, kunt u een e-mail met uw naam en het ordernummer sturen naar: vraag@airsoft24.nl .
Vraag 9: Ik ben een nieuwe klant, hoe moet ik mezelf registreren?
Als u voor het eerst een product wilt gaan bestellen kunt u zich registreren tijdens het bestelproces. Wanneer u zich alleen wilt registreren zonder iets te bestellen, klikt u op “Uw klantgegevens” waar u zich aan kunt melden als nieuwe klant.
Vraag: Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik nu doen?
Op de pagina “inloggen” gaat, ziet u onder het vakje voor u uw email adres en wachtwoord: Wachtwoord vergeten? Klik Hier. U komt dan op een speciale pagina om uw wachtwoord op te vragen. Uw wachtwoord wordt dan direct naar uw e-mail adres gestuurd, zodat u direct kunt inloggen.
Vraag: Ik heb twee keer een bevestiging gekregen van mijn bestelling. Krijg ik het nu ook twee keer opgestuurd?
De bevestiging van uw order wordt automatisch verstuurd en dit kan wel eens twee keer gebeuren. Wanneer het ordernummer in beide e-mails hetzelfde is, dan gaat het om dezelfde bestelling en zult u deze slechts eenmaal ontvangen.
Vraag: Mijn betaling wordt door mijn bank geweigerd of lukt niet. Wat kan ik nu doen?
Een betaling voor een bestelling kan worden geweigerd door door uw bank. Daarvoor kunnen verschillende redenen zijn. Wij raden u aan kontakt op te nemen met uw bank.
Vraag: Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
Via iDEAL, Mistercash, Apple Pay, Google Pay en Visa Mastercard
Vraag: Waarom is het invullen van m’n telefoonnummer een verplicht veld?
Wij hebben uw telefoonnummer nodig om uw bestelling te kunnen controleren. Het kan dat onze Klantenservice contact met u moet opnemen om uw gegevens na te lopen. Vult u daarom een telefoonnummer in waarop u overdag bereikbaar bent. Dit kan een telefoonnummer zijn van uw werk of een 06-nummer. Zodra eventuele vragen van onze kant zijn beantwoord, zullen wij uw order verzenden.